Thursday 29 December 2011

Pada Sayap Burung Helang


alhamdulillah...itu yang saya mampu katakan..terasa bersyukur dengan semua yang terjadi hari ini..semoga apa yang baik saya dapat hari ini akan terus menjadikan saya lebih bersemangat untuk meneruskan tanggungjawab saya sebagai  seorang pelajar..dan apa yang tidak baik yang saya miliki hari ini, semoga ianya akan menjadi pengajaran berguna buat diri ini untuk masa-masa akan datang...

kadang kala pujian dan juga kemenangan tidak membuatkan kita berjaya sebaliknya kekalahn akan menjadi motivasi berguna pada kita bukan untuk hari ini sahaja tetapi untuk masa-masa akan datang...

hadiah hanya ganjaran utuk kita tetapi apa yang ada disebalik hadiah itu yang seharusnya kita kekalkan..

29 disember 2011
penganjur terbaik dan poster terbaik tempat pertama..terima kasih kepada kawan-kawan yang membantu..kemenagan ini kemenagan bersama...

2 comments:

  1. Salam...
    Blh nurul dptkan bahan masa bengkel ni x? Nk guna utk rujukan..harap sgt...

    ReplyDelete